25 maja 2011

Wydawcy w mobilnej rzeczywistości - prezentacja

Miałem dziś przyjemność wystąpić na konferencji Mobile Standard 2011 organizowanej przez Internet Standard. Poopowiadałem trochę na temat wyzwań stojących przed wydawcami prasowymi planującymi swoją obecność na tablecie oraz o trendach dla rynku mobilnego w najbliższym czasie. Zachęcam do lektury i pobierania prezentacji - przez jakiś czas może stanowić fajne i bieżące kompendium wiedzy o rynku.

Prezentacja podzielona jest na trzy bloki. Pierwszy z nich to statystyki - badań rynku tabletów jest wciąż niewiele, więc dość ciekawie na konferencji wyglądało to, że prawie każda konferencja zaczynała się od tych samych badań :) Na swoje usprawiedliwienie mam to, że moje statystyki pokazują wydawcom, jaki potencjał tkwi w tym rynku - i tylko do tych się ograniczyłem.
Drugi blok prezentacji to trendy - około 10 trendów rysujących się nie tyle dla wydawców, co dla rynku mobilnego ogółem. Mimo, iż mój speech był dość wyspecjalizowany, chciałem, by trafił do szerszego audytorium.
Trzeci blok to wyzwania dla wydawców. Pytania, które każdy wydawca planując obecność na tabletach musi sobie zadać. Nie odpowiadam w prezentacji na te pytania - stawiam je i w razie potrzeb, chętnie pomogę zainteresowanym wydawcom pochylić się nad nimi i wspólnie znaleźć na nie odpowiedzi.

Poniżej moja dzisiejsza prezentacja. Zachęcam do lektury i ściągania. Enjoy.



Photo CC credentials: smokingapples.com

Brak komentarzy: